انواع نقاشی نمای ساختمان

از گذشته های دور طراحان و معماران ساختمان به همان میزان که به زیبایی داخلی ساختمان ها توجه می کردند زیبایی نمای ساختمان نیز برایشان اهمیت داشت. قطعا نمای ساختمانی که جذاب باشد تاثیر مثبتی بر روی افراد میگذارد. در گروه پارس پینتر مشاوران خبره ای حضور دارند که به افرادی که قصد نقاشی نمای ساختمان را دارند کمک کنند، همچنین از بارزترین مشخصات این مشاوران این است که کاملا بر روی سبک های مختلف نمای ساختمان تسلط دارند.

با ما همراه باشید تا بیشتر با هنرهای این گروه آشنا شویم.

نقاشی نمای ساختمان

نمای ساختمان نقش مهمی در زیبایی بنا دارد و اگر با متریال با کیفیت تزیین شود  بر افزایش قیمت ساختمان تاثیر مستقیمی می گزارد. برای نمای ساختمان از متریال متفاوتی از جمله: سنگ، سرامیک، آجر، رنگ و غیره استفاده می شود که هر کدام از این ها زیبایی خاصی برای ساختمان های متفاوت دارند. در این مطلب قصد داریم شما را با چند نمونه از نماهای ساختمانی بیشتر آشنا کنیم.

رنگ آمیزی نمای ساختمان

رنگ آمیزی نمای ساختمان یکی از روش های کم هزینه ای است که جذابیت خاصی به نمای ساختمان می بخشد. رنگ هایی که برای نمای ساختمان بکار می روند باید ضد آب، ضد گرد و غبار، ضد حرارت، عایق سرما و گرما، مقاوم در برابر ضربه، مقاوم در برابر اشعه uv و از همه مهم تر قابلیت شستشو را دارا باشند. با استفاده از رنگ، علاوه بر زیبایی نمای ساختمان در هزینه ها بسیار صرفه جویی می شود. توصیه می کنیم اگر تصمیم دارید برای نمای ساختمان از رنگ استفاده کنید، حتما رنگ آمیزی نمای ساختمان را به افراد خبره و با تجربه بسپارید.

در این زمینه می توانید به استادکاران نقاشی ساختمان پارس پینتر اعتماد کنید چرا که با دانش و تجربه کافی و استفاده از ابزار آلات و تکنیک های پیشرفته بهترین نوع اجرا را به نمایش می گذارند.

 

مزیت های استفاده از رنگ برای نمای ساختمان

  • با استفاده از رنگ نما، مصرف انرژی های گرمایشی و سرمایشی را بهینه سازی می شود.
  • رنگ آمیزی نما، چهره ساختمان را زیباتر و جذاب تر نشان می دهد.
  • رنگ مقاوم و مرغوب از ساختمان در برابر شرایط جوی محافظت می کند.
  • استفاده از رنگ برای نمای ساختمان هزینه ها را کاهش می دهد.
  • رنگ های نما دارای طیف گسترده ای از رنگ ها هستند که به راحتی با محیط و سلیقه تناسب پیدا می کنند.

نقاشی نمای ساختمان

انواع رنگ های نمای ساختمان

رنگ هایی که برای نمای ساختمان بکار می روند دارای ویژگی های متفاوتی هستند. رنگ روغنی، رنگ اکریلیک، رنگ نانو، رنگ کنیتکس و غیره از دسته رنگ هایی هستند که در نمای ساختمان بسیار پرکاربرد هستند.  در این میان رنگ کنیتکس یکی از رنگ های بسیار مقاوم و پر طرفدار است که به دلیل ویژگی های خوبی که دارد پیشنهاد اساتید نقاشی ساختمان پارس پینتر می باشد.

 

مزیت های رنگ کنیتکس

  • از بارزترین ویژگی های رنگ کنیتکس انعطاف پذیری و آکوستیک بودن آن است که حداکثر مقاومت در برابر تکانه های سازه ها مثل سازه های بتنی از خود نشان می دهد و به راحتی دچار ترک و شکاف نمی شود.
  • چسبندگی، ثبات رنگ و مقاومت کنیتکس در مقابل اسید ها و باز ها و رطوبت بسیار عالی است.
  • بر روی بتن، نمای سیمان بری، آرداواز، سیمان تخته ماله، آجر بندکشی شده، گچ، چوب، ایرانیت، نئوپان، سیمان تگرگی، فلزات، پلاستیک، سیمان شسته، رنگ های صنعتی، شیشه و سایر اجسام قابل اجرا است.

رنگ کنیتکس در همه جا کاربرد دارد. از محیط های داخلی گرفته تا سازه های خشن مانند تونل ها و سازه های بتنی، رستوران ها و غیره. با این حال کنیتکس رنگی تزیینی و شیک است که علاوه بر مقاومت و ویژگی های یاد شده زیبایی بی نظیری به بنا می بخشد. استادکاران نقاشی ساختمان پارس پینتر با کمک پمپ های هوا و دستگاه های میکس و جای دهنده رنگ و پیستوله های مخصوص این رنگ را اجرا می کنند.

 

زیر سازی قبل از اجرای رنگ نمای ساختمان

زیرسازی دارای مراحلی می باشد که انجام تمام مراحل قبل از اجرای رنگ نهایی بسیار مهم است.

 

رنگ آمیزی نمای ساختمان

نقاشی نمای سیمانی ساختمان

بیشترین نقاشی نمای ساختمان در نماهای سیمان است. این سبک از نما انواع مختلفی دارد که شامل نمای سیمانی سفید، نمای سیمانی شسته، تخته ماله، تگرگی و ماهوتی، تیشه ای ،آبساب،خراشی و رومی است. که در بین تمامی این مدل ها نمای رومی طرفداران زیادی دارد. اگر فردی هستید که به سبک های کلاسیک علاقه دارید بهتر است این سبک از نما را انتخاب نمایید.

 

شستشوی نمای ساختمان

شستشوی نمای ساختمان یکی از مهم‌ترین و  کلیدی‌ترین اقدامات قبل از اجرای نقاشی نمای ساختمان است. شستشوی نمای ساختمان گرد و غبار و دوده‌های چند ساله نمای ساختمان را  پاکسازی می کند و شوره‌ ها و رسوبات را از بین می برد. در صورتی که شست و شوی نما به خوبی انجام نشود، احتمال دارد رنگ آمیزی با کیفیت انجام نشود و یا رنگ کدر شده و ممکن است رنگ به مرور زمان از روی سرعت پوسته شده و بریزد.

 

برای رنگ آمیزی و نقاشی نمای ساختمان  گروه نقاشی ساختمان پارس پینتر آماده است با ارائه بهترین متدها نمایی زیبا به ساختمانتان بدهد.

نقاشی ساختمان پارس پینتر

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با شماره های زیر تماس بگیرید:

تلفن