نقاشی ساختمان مدرن با پارس پینتر

زمانی که نقاشی ساختمان سبک سنتی خود را طی می کرد، معماری های لوکس و دکوراسیون های مدرن عامل جذابیت ساختمان های لاکچری شد که اکنون نقاشی ساختمان مدرن به تنهایی یکی از ابزارهای قدرتمند در تغییر دکوراسیون داخلی و جذابیت نمای ساختمان می باشند. بطوریکه حتی در ساختمان های قدیمی، دیرینگی را با مدرنیته تعویض می کند، حال این نوع نقاشی را برای ساختمان های لوکس و لاکچری در نظر بگیرید. پارس پینتر در این مقاله تأثیر نقاشی مدرن را در زیبا سازی ساختمان ها و افزایش بازدهی در شرایط جوی مختلف را بیان می کند.

نقاس ساختمان مدرن

نقاشی مدرن ساختمان در انواع خانه های مدرن

در دنیایی که روز به روز شاهد تغییر معماری ها و سبک های ساختمان سازی هستیم، شرکت های خدمات ساختمانی هر آنچه در رابطه با زیباسازی ساختمان می باشد را بروز رسانی می کنند که این فرایند شامل نقاشی ساختمان نیز می شود. در خانه های مدرن و ساختمان های لوکس تجاری از سازه های مختلفی استفاده می شود که رنگ مخصوص به خود را دارند، برای مثال اگر بخواهیم سازه های فلزی ساختمان های مدرن را با رنگ پلاستیک یا رنگ های قدیمی رنگ آمیزی کنیم، دیگر جلوه ای فاخر و نفیس نخواهیم داشت. در ساختمان های مدرن، رنگ آمیزی های لاکچری، پوشش مناسبی برای نمایش معماری های لوکس می باشند.

تنوع ساختمان های مدرن، شرکت های نقاشی ساختمان را با ایده ها و سازه های مختلف روبرو می کند. از باغ ویلا و خانه های تابستانی بزرگ در ییلاق یا حتی خانه های جنگلی در دل طبیعت نیاز به رنگ آمیزی دارند. پس استفاده از طرح ها و رعایت اصول رنگ آمیزی در زوایای مختلف ساختمان اعم از اتاق پذیرایی، اتاق خواب، آشپزخانه، سالن ورزشی، استخر، پنت هوس، حیاط و نمای ساختمان امری ضروری است.

نقاشی ساختمان مدرن در مناطقی با شرایط جوی مختلف

نقاشی ساختمان مدرن در مناطق کویری

در مناطق کویری و اقلیم های گرم و خشک همه چیز اعم از معماری ساختمان ها به گونه ای می باشند که زندگی در هوای گرم را تحمل کنند. ایده ها از معماری ساختمان به نقاشی و رنگ آمیزی ساختمان نیز وارد شده، به نوعی که می توان از تأثیر رنگ ها در کاهش دمای ساختمان استفاده کرد. اگر نگاهی به ساختمان های مدرن مناطق گرم بیاندازید، می بینید که اغلب ساختمان ها با رنگ سفید یا روشن نقاشی شده اند. اینگونه رنگ ها به دلیل ویژگی هایی که دارند باعث بازتاب نور خورشید می شود و گرمای کمتری را به خود جذب می کند به این علت در فضاهای مختلف ساختمان بویژه نمای بیرونی از رنگ روشن بیشتر استفاده می شود.

خوشبختانه در صنعت رنگ سازی، رنگ هایی تولید می شوند که عایق حرارت و ضد اشعه UV خورشید می باشند، بنابراین اگر از این رنگ ها در پوشش نمای ساختمان به عنوان عایق حرارتی استفاده شود، می توان تا حد زیادی از اتلاف انرژی و افزایش هزینه سیستم های سرمایشی در مناطق گرمسیری جلوگیری کرد.

نقاشی ساختمان مدرن در مناطق سردسیر

اگر قصد رنگ آمیزی ساختمان در مناطق سردسیر را دارید بهتر است قبل از شروع کار برای انتخاب رنگ به نکاتی توجه کنید که بازدهی بیشتری برایتان داشته باشد. فرقی نمی کندساختمان در مناطق کوهستانی تهران باشد یا ییلاق ها، به هرحال در آب و هوای سرد، کمی احساس گرما می تواند لذت بخش باشد. در مناطق سردسیر بیشتر از رنگ های گرم مثل زرد، قرمز، نارنجی ملایم، قهوه ای شکلاتی و آجری استفاده می شود تا از انرژی و حرارت آن برای گرما بخشی به فضای خانه استفاده شود.

نقاشی ساختمان مدرن در مناطق بارانی

از نکات قابل توجه در نقاشی ساختمان در نظر گرفتن شرایط جوی منطقه است، اینکه در چه موقعیت جغرافیایی قرار است رنگ آمیزی ساختمات صورت بگیرد. در مناطق مرطوب که باران های فصلی زیاد است، محیط رطوبت دارد به همین دلیل اگر در نقاشی ساختمان های از رنگ های ضد آب استفاده نشود،براحتی آب و رطوبت را جذب نموده و دچار پوسیدگی و خسارت می شوند. خوشبختانه در نقاشی ساختمان های مدرن از رنگ های ضد آب و مقاوم در مقابل شرایط جوی استفاده می شود که با خیال راحت می توان از آنها برای رنگ آمیزی استفاده کرد.

طرح های جدید در نقاشی ساختمان مدرن

طرح سنگ در نقاشی ساختمان مدرن

طرح سنگ یکی از جدیدترین ایده های نقاشی ساختمان مدرن می باشد که در شهرهای مختلف بخصوص تهران بزرگ با استقبال خوبی روبرو شده است. در این سبک نقاشی درب و دیوارها مثل بوم نقاشی، هنرنمایی استاد نقاش را نمایش می دهند. برای ایجاد طرح سنگ از رنگ های مخصوص قابل شستشو و رنگ جلا استفاده می شود و استاد نقاش باید از ظریف کاری های زیادی انجام دهد تا طرح نهایی شبیه سنگ مورد نظر به دست آورد.

 گاهی ممکن است وارد خانه های بزرگ لاکچری شوید و از دیدن ستون های سنگی جذاب، حیرت کنید اما این ستون های خوش تراش از جنس سنگ های گران قیمت نیست بلکه هنر رنگ آمیزی نقاشی ساختمان مدرن است که فقط شمایل سنگ را روی ستون اجرا می کند. در این سبک نقاشی می توانید به دلخواه نمایی از سنگ های آنتیک و گرانقیمت را در دکوراسیون داخلی به ویژه  نمای دیوارهای داخل محوطه ساختمان های لاکچری اجرا کنید. در این زمینه می توان به هنر پتینه کاری اشاره کرد که برای مدرن سازی ساختمان های لوکس یا طراحی دکوراسیون داخلی در نوع کلاسیک کاربردهای فراوانی دارد. و طرح سنگ فقط یکی از تکنیک های پتینه کاری حرفه ای است.

پتینه طرح سنگ در نقاشی ساختمان مدرن patina rock templateپتینه طرح سنگ در نقاشی ساختمان مدرن patina rock template

 طرح چوب در نقاشی ساختمان مدرن

با گسترش علم و ورود به دنیای تکنولوژی جایگزین های متنوعی به جای رنگ ساده برگزیده شد که استادان نقاش با زندگی مدرن هم مسیر شدند و رنگ آمیزی های خاص و متنوعی به نقاشی ساختمان مدرندادند. استقبال از وسایل و دکوراسیون های چوبی به طور گسترده ای مواجه است اما گاهی هزینه سفارش این تجهیزات و امکانات به جنس چوب بسیار گرانقیمت تمام خواهد شد، ازینرو ایده هایی برای خلق دیوارهای چوبی با نقاشی ساختمان به میان امد. هزینه ی ساخت خانه چوبی بالاست پیشنهاد می کنیم با هزینه ی ارزان تر از رنگ آمیزی با طرح چوب برای نمای خانه و ایجاد دکوراسیون چوبی فضاهای مختلف ساختمان مدرن استفاده کنید.

در این نوع نقاشی ساختمان با طرح چوب، نقاشان ابتدا با لوازم مخصوص برآمدگی ها و گره های چوب را روی دیوار کنده کاری می کنند و سپس با رنگ قهوه ای در طیف های روشن یا تیره رنگ آمیزی می کنند که ساختمان مدرن، فضایی چوبی و جذاب خواهید داشت.

طرح چرم در نقاشی ساختمان مدرن

چرم محبوب ترین پوشش شیک پسندان است که در خانه های لاکچری و مدرن جایگاه ویژه ای دارد. استفاده از چرم تنها به پوشاک محدود نمی شود بلکه در طراحی دکوراسیون می تواند به عنوان مبلمان چرمی، تابلوهای پوست چرم و غیره استفاده شود. خوشبختانه هنر نقاشی مدرن با خلق سبک های چرمی، فضایی لوکس به ساختمان های مدرن بخشیده است. در این سبک نقاشی ابتدا زمینه مورد نظر را با پیستوله قهوه ای روشن رنگ می کنند تا سطح یکنواختی ایجاد شود، سپس رنگ روغن قهوه ای تیره را با ضربه های پنبه روی سطح می زنند تا طرح چرم ایجاد شود، البته نقاشی طرح چوب نیاز به مهارت استادانی دارد که تجربه زیادی در این  زمینه کسب کرده اند.

طرح پتینه در نقاشی ساختمان مدرن

پتینه کاری یکی از هنرهای قابل توجه در نقاشی ساختمان مدرن است که نمایی مدرن را در غالب قرون وسطی ایجاد می کند. مسلما نقاشی ساختمان سلیقه ای است و افراد بر اساس تمایلات و میزان علاقه به سبک های مختلف برای رنگ آمیزی اتاق یا منزل شخصی تصمیم می گیرند که طرح و نقش های جدید در نقاشی ساختمان می تواند پاسخگوی انواع سلیقه ها باشد.

پتینه هنر رنگ آمیزی سطوح مختلف می باشد که فضای مدرنیته در عین حال کلاسیک را ایجاد می کند. از این هنر در طراحی دیوار، سقف ها و اشیاء فلزی منزل می توان بهره گرفت و جلوه ای خاص به نمای ساختمان های مدرن داد. در پتینه کاری از رنگ های قابل شستشو و مقاوم استفاده می شود، پس نیازی نیست نگران خرابی و کثیف شدن رنگ ها باشید.

نقاش مدرن-پارس پینتر

خدمات و مزایای استفاده از نقاشی ساختمان پارس پینتر

خدمات به‌موقع و 24 ساعته در پارس پینتر

اینکه یک شرکت نقاشی ساختمان در اسرع وقت شروع به کار و در زمان مقرر رنگ آمیزی ساختمان را تمام می کند، قابل توجه خیلی از ادارات و ساختمان های مدرن مسکونی و تجاری است، زیرا وقت طلاست و زمان مهمترین عامل در پیشرفت و موفقیت محسوب می شود. نقاشی ساختمان پارس پینتر علاوه بر خدمات بموقع، اعزام نیرو در هر ساعتی از شبانه روز را پشتیبانی می کند.

ضمانت پس از کار، اطمینان کیفیت رنگ

استادان نقاش با استفاده از رنگ های باکیفیت در فضاهای مختلف و نمای ساختمان نسبت به کارآیی و مقاومت رنگ اطمینان دارند. به همین دلیل برای جلب اعتماد مشتریان نسبت به کیفیت و ماندگاری رنگ، ضمانت و ارائه خدمات پس از نقاشی می دهند، پس با اطمینان خاطر می توانید از خدمات پارس پینتر استفاده کنید.

طراحی های خلاق و ایده های نو در نقاشی ساختمان مدرن

در الگوهای شهرسازی و مدرنیته شدن ساختمان ها، رنگ مخصوص ساختمان های مدرن هم فرق کرده است. درسبک های جدید طراحی و نقاشی مدرن،حیطه ی وسیعی از الگوهای رنگ آمیزی وجود دارد که با توجه به سبک خانه و دکوراسیون ساختمان های مدرن استفاده می شود. مهارت استادان نقاش در پارس پینتر از جمله شاخص های مهم در استخدام نیروهای ما توسط افراد مختلف است. حتی اگر ایده ای برای نقاشی ساختمان ندارید می توانید صفر تا صد کار به استاد نقاش ما بسپارید تا زندگی مدرن را به منزلتان بیاورید.

پرسنل مجرب و ماهر در پارس پینتر

قطعا استادان با تجربه برای انجام کارهای نقاشی ساختمان، قابل اعتمادتر هستند. چه بسا مشتریانی که برای رنگ آمیزی منزلشان هیچ سر رشته ای از نقاشی ساختمان ندارند و نیاز به تجربه و همکاری استاد نقاش در انتخاب رنگ و نوع طراحی دارند. شرایط پذیرش افراد جهت اشتغال در پارس پینتر در وهله اول مهارت و توانایی است که طی سال ها تجربه کسب نموده اند، علاوه بر آن دوره های آموزشی پارس پینتر به پرسنل مهر اطمینانی است بر حرفه ای بودن نقاشان.

نقاشی مدرن در پارس پینتر

نقشی دگر بزن یه زنگ به من بزن

09120573172

021-22887682