نقاشی ساختمان فرمانیه, رنگ آمیزی ساختمان فرمانیه

رنگ آمیزی و نقاشی ساختمان از ضروریات هر خانه ای می باشد ، حال باید توجه داشت که تزیین خود این نکات خانه داری مفید – گرما زا و هماهنگی آن با محیط اطراف موضوعی است که در هرچه زیباتر شدن محیط نقش به سزایی دارد. گروه نقاشی ساختمان پارس پینتر در نقاشی ساختمان فرمانیه  به بررسی بعضی از رنگ هایی که در آن منطقه استفاده می شود می پردازیم.

نقاشی ساختمان فرمانیه با رنگ های روغنی:

این رنگ ها نیز از رنگ های سنتی و قدیمی محسوب می شوند که هنوز هم برای رنگ آمیزی درب و پنجره ساختمان بهترین گزینه به حساب می آید. حتی در زمانی که از رنگ های دیگر برای زیبایی درب های فلزی استفاده می شود از رنگ های روغنی به عنوان آستر عایق و زد زنگ استفاده می شود. این رنگ ها به سه دسته ی مات، نیمه مات و براق تقسیم می شوند که با هم  در گروه پارس پینتر و در مطلب نقاشی ساختمان فرمانیه مزیت و عیب هر یک را بررسی می کنیم.

رنگ های روغنی براق

از مزایای این رنگ مقاوت بالا، ماندگاری، و پوشش خوب آن است و به همین دلیل گزینه ی مناسبی برای در ها و پنجره ها محسوب می شود، و به دلیل براق بودن نور را منعکس می کند و سبب روشنایی بیشتر فضا می شود. واز معایب آن است که موج و ایراد های گچ کاری را مشخص می کند.

نقاشی ساختمان فرمانیه

رنگ های روغنی مات

از مزایای این رنگ این است که به علت مات بودن نور را منعکس نمی کند و ایرادات گچ کاری را تا حدودی نشان نمی دهد. از معایب آن است که مثل رنگ براق صد در صد قابل شست و شو نبوده و به راحتی نمی توان آن را پاک کرد و جای دستمال روی دیوار باقی می ماند، از معایب بعدی آن این است که پوشش کمتری دارد و بوی آن نسبت به رنگ براق بیشتر است.
رنگ های روغنی نیمه مات نیز بین این دوسته قرار می گیرند.

رنگ مولتی کالر

این نوع از رنگ ها قابل اجرا بر روی تمامی سطوح‌ است. رنگ‌های مولتی‌کالر دکوراتیو بوده و یک لایه ی نازک بر روی سطوح ایجاد می‌نماید و بسیار مناسب برای سطوح گچ، سیمان، بتون، آهن، آلومینیوم، چوب، رنگ، سنگ، شیشه، کاشی، پلاستیک، رنگ روغن و…. است.

 

زنگ بزن و  قیمت بگیر

شما همشهریان تهرانی عزیز می توانید برای مشاوره رایگان و استعلام قیمت با شماره های زیر تماس بگیرید.

09120573172

021-22887682