خدمات نقاشی ساختمان سعادت آباد

با ما در گروه پارس پینتر در نقاشی ساختمان سعادت آباد همراه باشید. تا شاید بتوانیم نظرتان را برای نقاشی ساختمان شما جلب نماییم. در شهرهای بزرگی و پیشرفته همچون تهران که دارای مناطق مختلفی بوده و جمعیت آن نیز زیاد می باشد قطعاً عده ای نیاز هستند تا کار خدمت رسانی مورد نیاز ساکنین این مناطق را ارائه دهند.

تهران به دلیل اینکه جزء کلانشهرها محسوب می شود گنجایش و ظرفیت بوجود آمدن شرکت های خدماتی را نیز فراهم کرده است. که در همه زمینه ها مشغول هستند علی الخصوص نقاشی ساختمان که از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

خدمات دیگری نیز بوجود آمده اند مثل خدمات تاکسی های اینترنتی و خدمات فست فود های آنلاین و هم چنین خدمات نظافتی  و .. که اکثر اینها بصورت آنلاین و اینترنتی نیز ارائه خدمات می کنند.

نقاشی ساختمان سعادت آباد دو- پارس پینتر

نقاشی ساختمان جزو خدمات مربوط به ساختمان می باشد. لذا در مناطق مختلف تهران خدمات نقاشی ساختمان نیز مورد نیاز خواهد بود اما نقاشی ساختمان نیز مانند خیلی از خدمات دیگر در  همه مناطق به یک نسبت در خواست نمی شود و تقاضای آن در مناظق مختلف متفاوت می باشد. مثلاً تقاضا برای نقاش ساختمان درمناطق شمال و شمال شرق بیشتر و  جنوب شهر نسبتا کمتر می باشد.

رنگ مخصوص سالن های ورزشی در نقاشی ساختمان سعادت آباد

رنگ آمیزی سالن های ورزش با سایر مکان های دیگر فرق دارد، همانطور می دنید کفپوش سالن های ورزشی از نوعی پوشش خاص استفاده شده است . اغلب سالن های ورزشی با دیوارهای آجری نمایش داده می شوند و تنها می توان برای رنگ سقف و کف پوش ها تصمیم گرفت. کفپوش این سالن های ورزشی غالباً اپوکس و پلی یورتان است که در ادامه به توضیح آنها می پردازیم با ما همراه باشید.

رنگ  اپوکسی

کفپوش اپوکسی براساس ترکیب رزین های اپوکسی با سخت کننده ها (هاردنر) استفاده می شوند. وقتی این دو جزء باهم ترکیب می شوند، رزین و هاردنر به صورت شیمیایی با یکدیگر واکنش نشان داده و یک ماده پلاستیک سخت به وجود می آید. کفپوش های اپوکسی بسیار قوی و محکم و با خواص منحصر به فرد هستند به گونه ای که از آنها استفاده های متنوعی برای اماکن دارای ترافیک سنگین مانند محیط های صنعتی، انبارها و سوله های ذخیره مواد، بیمارستان ها و فضاهای ورزشی می شود.

به رنگ های نخودی، کرم، آبی روشن و سبز روشن برای سقف ها و بخش هایی از دیوارها که قابل رنگ باشند، مناسب ترند، حال آنکه در رنگ آمیزی سکوهای تماشاچیان و رنگ کف پوش های داخل سالن می توانید از رنگ های زرد، نارنجی، آبی، سبز، قرمز، نسکافه ای و قهوه ای استفاده کنید.

نقاشی ساختمان سعادت آباد یک- پارس پینتر

انواع خدمات نقاشی ساختمان سعادت آباد :

– نقاشی داخل ساختمان

– نقاشی بیرون ساختمان

– نقاشی سطوح فلزی

– نقاشی سطوح چوبی

–  نقاشی کناف

– بتونه کشی کناف

– اجرای رنگ استخر

– کاغذدیواری

– اجرای رنگ نانو

– اجرای رنگ پلی یورتان و اپوکسی

– رنگ آنتی باکتریال برای مراکز درمانی

– اجرای رنگ برای مخازن آب

– اجرای انواع رنگ های صنعتی

 

برای مشاوره و استعلام قیمت تماس بگیرید:
09120573172

021-22887682