رنگ مولتی کالر چیست و چه کاربردی در نقاشی ساختمان دارد

در طی این مقاله نگاه کلی خواهیم داشت بر رنگ مولتی کالر و کاربرد آن در نقاشی ساختمان.

یکی از رنگ های محبوب و پرکاربرد در نقاشی ساختمان رنگ مولتی کالر است که از قضا در ایران نیز از محبوبیت فراوانی برخوردار است. با این حال آیا شما با این رنگ آشنایی دارید یا با کاربردهای آن در نقاشی ساختمان آشنا هستید؟ برای پاسخ به این سوالات سعی کردیم تا یک مقاله جامع را تهیه کنیم.

مولتی کالر یک رنگ شیک و اسپرت می باشد که در داخل ساختمان مانند دفاتر کار محیط های فروشگاهی راه پله ها اتاق های خواب و یا حتی سایر محیط های منزل به کار می رود، بافت های سلولی ریز این رنگ که با انتخاب مشتری در رنگ های متنوعی خود نمایی می کند فضای تک و خاصی به محیط مورد نظر شما می بخشد و چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

مولتی‌کالر رنگی است که پس از اجرا، چندین رنگ به صورت مجزا در آن دیده می‌شود. در واقع یک رنگ زمینه بوده و چند رنگ دیگر به صورت رگه‌های مختلف است.

رنگ‌های مولتی‌کالر فوق‌العاده تزئینی‌ و در طرح‌های متنوع و رنگ‌های مختلف موجود است. با توجه به فرمولاسیون خاص، امکان ساخت رنگ‌های متنوع و منطبق با هر سلیقه برای ایجاد سطوحی زیبا و چشم‌نواز در بیش از 40 ترام گوناگون را فراهم می‌کند. این رنگ‌ها بسیار شیک، مدرن و دارای تنوع رنگ است.

از آنجایی‌ که رنگ‌های مولتی‌کالر برخلاف رنگ‌های موجود در بازار جهت اجرا نیاز به هیچ‌گونه حلال و ترکیبات نفتی مرسوم ندارد، بدون بو بوده و در مکان‌هایی که امکان تخلیه کامل و طولانی مدت وجود ندارد، نظیر منازل، ادارات، مراکز درمانی، مراکز آموزشی، هتل‌ها و … به‌ راحتی قابل اجرا می‌باشد.

امیدوار هستیم که این مقاله تا حد زیادی توانسته باشد که به شما کمک کند و به برخی از سوالات اساسی شما پاسخ دهد.