بهترین طرح‌های رنگ‌آمیزی اتاق نشیمن در سال 2020

در این مقاله قصد داریم تا با معرفی بهترین طرح‌های رنگ‌آمیزی اتاق نشیمن در سال 2020، شما را در امر رنگارنگ کردن سال پیش رویتان راهنمایی کنیم. پیش از این که سراغ معرفی طرح‌ها و الگوهایمان برویم، لازم می‌دانم که شما را از چگونگی انتخاب این رنگ‌ها و طرح‌ها به عنوان بهترین طرح‌های رنگ‌آمیزی اتاق نشیمن در سال 2020، مطلع کنم. معیار ما در انتخاب این طرح‌ها برآیندی از روانشناسی رنگ‌ها، مطالعات انجام شده پیرامون سلایق مردم ایران و رنگ‌های اعلام شده توسط شرکت پنتون بوده است. از آن جایی که مجموع این سه عامل در کنار هم باعث شکل گیری معیار اصلی ما برای انتخاب بهترین طرح‌های رنگ‌آمیزی اتاق نشیمن در سال 2020 شده است، شما می‌توانید پس از خواندن این مقاله با خیال راحت دست به انتخاب رنگی بزنید که قرار است برای مدت زمانی نسبتا طولانی جلوی چشم شما قرار بگیرد.

بهترین طرح‌های رنگ‌آمیزی اتاق نشیمن در سال 2020

بهترین طرح‌های رنگ‌آمیزی اتاق نشیمن در سال 2020

 

ویژگی مشترک تمام طرح‌ها و رنگ‌هایی که در این مقاله تحت عنوان بهترین طرح‌های رنگ‌آمیزی اتاق نشیمن در سال 2020 معرفی می‌شوند این است که در عین خوشایند بودن، تکراری نمی‌شوند و چشمتان را خسته نمی‌کنند. دیگر نقطه قوت لیستی که تحت عنوان بهترین طرح‌های رنگ‌آمیزی اتاق نشیمن در سال 2020 به شما ارائه خواهیم داد این است که می‌تواند تمام سلایق را ارضا کند چراکه این لیست طیف وسیعی از رنگ‌ها، از بنفش عمیق تا نارنجی روشن را در بر خواهد گرفت. تمام طرح‌هایی که قرار است به شما معرفی کنیم از تم کویر الهام گرفته شده‌اند زیرا کویر دارای نیرویی است که از طبیعت شکل دهنده زندگی تجلیل می‌‌کند.

بنفش عمیق، نگین در میان بهترین طرح‌های رنگ‌آمیزی اتاق نشیمن در سال 2020

بنفش عمیق یا مارسالا، رنگ نوعی شراب ایتالیایی است. این رنگ در سال 2015 توسط شرکت پنتون به عنوان رنگ سال انتخاب شد و از همان موقع به محبوبیت شدیدی در بین ایرانیان رسید. اگر رنگ لوازم خانگی شما روشن است، می‌توانید از رنگ مارسالا به عنوان مکملی بی‌نظیر برای دکوراسیون خانه خود بهره ببرید. از بهترین طرح‌های رنگ‌آمیزی اتاق نشیمن در سال 2020، ترکیب رنگ مارسالا با نقوش خاکستری یا سفید است، چنین ترکیبی فضایی زمستانی و بی‌نظیر به خانه شما خواهد بخشید.

بهترین طرح‌های رنگ‌آمیزی اتاق نشیمن در سال 2020

بهترین طرح‌های رنگ‌آمیزی اتاق نشیمن در سال 2020

آبی، رنگی که همیشه محبوب است

رنگ آبی می‌تواند به خانه شما فضایی غنی و در عین حال آرامش بخش ببخشد. رنگ مخملی، رنگی است که می‌توان آن را به عنوان مکمل رنگ آبی معرفی کرد. به شما تضمین می‌دهیم که چشمتان هرگز از رنگ آبی خسته نخواهد شد، با این حال اگر دوست دارید با افزودن عنصری نو به رنگ آبی، دیوار خانه خود را به طرحی خاص مزین کنید، توصیه ما به شما این است که رنگ آبی را با یک رنگ براق و برجسته ترکیب کنید. حضور رنگ‌های براق و برجسته در میان بهترین طرح‌های رنگ‌آمیزی اتاق نشیمن در سال 2020 بسیار پررنگ است، از جمله این رنگ‌ها می‌توان به انواع رنگ‌های رزینی اشاره کرد.

سبز زیتونی، مجالی برای استراحت چشم

سبز زیتونی از آن دسته رنگ‌هایی است که می‌توانید برای مدت زمان زیادی بدون پلک زدن به آن خیره شوید. یکی از بهترین ایده‌هایی که می‌توان به کمک رنگ سبز زیتونی به آن دست یافت، به کار بردن این رنگ در یکی از دیوارها و سپس آویختن تابلو به دیوار رنگ شده است. ترکیب سبز زیتونی با قهوه‌ای پررنگ یا خاکستری، نتیجه‌ای بسیار کلاسیک و زیبا خواهد داشت که نه تنها یکی از بهترین طرح‌های رنگ‌آمیزی اتاق نشیمن در سال 2020 است، بلکه هرگز قدیمی و از مد افتاده نمی‌شود.

بهترین طرح‌های رنگ‌آمیزی اتاق نشیمن در سال 2020

بهترین طرح‌های رنگ‌آمیزی اتاق نشیمن در سال 2020

طوسی، مناسب برای علاقه‌مندان به تک رنگ

استفاده از تک رنگ در رنگ‌آمیزی اتاق‌ها هرگز از مد نخواهد افتاد. اصولا ترکیب رنگ خاکستری با سایر رنگ‌ها، به جز سبز زیتونی، چشم را اذیت می‌کند بنابراین اگر قصد دارید دیوار اتاق نشیمن خود را با یکی بهترین طرح‌های رنگ‌آمیزی اتاق نشیمن در سال 2020 بپوشانید، از اضافه کردن رنگ‌های دیگر به رنگ طوسی صرف نظر کنید. اگر دوست دارید در عین استفاده از رنگ طوسی، یکنواختی را نیز از بین ببرید، بهتر است این کار را با ایجاد تنوع در رنگ وسایل خانه انجام دهید.

رنگ‌های پاستل، تازه واردهای چشم‌گیر

اگرچه استفاده از رنگ‌های پاستل برای رنگ‌آمیزی دیوار اتاق نشیمن در سال‌های گذشته آنچنان رایج نبود اما شواهد حاکی از آن است که با بیشتر شدن طیف این رنگ‌ها، طرح‌های متشکل از رنگ‌های پاستل به بهترین طرح‌های رنگ‌آمیزی اتاق نشیمن در سال 2020 تبدیل شده‌اند. ترکیب یک یا چند رنگ پاستل با یک دیگر، ترکیبی زیبا و عمدتا زنانه را به شما ارائه خواهد کرد. استفاده از رنگ‌های پاستل برای رنگ‌آمیزی اتاق نشمین می‌تواند باعث بلندتر دیده شدن دیوارهای اتاقتان شود.

اگر دقت کرده باشید، رنگ‌های به کار رفته در بهترین طرح‌های رنگ‌آمیزی اتاق نشیمن در سال 2020 بسیار پررنگ‌تر از رنگ‌های به کار رفته در طرح‌های قدیمی هستند. به هیچ وجه گمان نکنید که هماهنگ کردن رنگ و طرح دیوارها با بهترین طرح‌های رنگ‌آمیزی اتاق نشیمن در سال 2020 امری تجملاتی است، چراکه لیست بهترین طرح‌های رنگ‌آمیزی اتاق نشیمن در سال 2020 بر اساس روانشانسی رنگ‌ها تنظیم شده است. روانشناسی رنگ‌ها یعنی علم استفاده از رنگ‌ها در جهت بهبود اوضاع روحی انسان.

مشکلات و چالش‌های غالب بر جامعه هر سال متفاوت از سال گذشته هستند، به همین دلیل است که طرح‌های رایج هر سال منحصر به همان سال است. می‌توان ادعا کرد که شما با به کار گیری روانشناسی رنگ‌ها در رنگ آمیزی منزلتان، نوعی روانشناس تمام وقت برای خود استخدام کرده‌اید. طبق سنن حاکم بر معماری و دکوراسیون داخلی کشور ایران، رنگ دیوارهای هر خانه به صورت پیش‌فرض سفید هستند. طبق روانشناسی رنگ‌ها، قرار گرفتن مداوم در معرض رنگ سفید می‌تواند موجب به وجود آمدن احساس بی‌حوصلگی و خواب آلودگی در شما شود. شاید باعث تعجبتان شود اگر بگویم که رنگ دیوارهای اتاق نشیمن خانه شما بر رفتارها، تصمیمات و حتی روی سیر زندگی شما تاثیر خواهد گذاشت.

جهت دریافت قیمت و سفارش نقاشی ساختمان با شماره های زیر تماس بگیرید:

09120573172

021-22887682

نقاشی ساختمان پارس پینتر